Re: Winfast GF 6600GT - jakie chlodzenie?

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 18:01:02 MET

> Kupilem dzisiaj Zalman VF-700AlCu.
>
> Musze powiedziec ze jestem bardzo zadowolony :) Fakt... nie zalozylem
> radiatorow na pamieci, ale mimo wszystko lepiej sie kreca niz na
> standardowym chlodzeniu :) W tej chwili mam (ze standardowych 500/450)
> 585/545, czyli nie jest zle :) Na standardowym max co moglem wycisnac to
> 550/515.

Pobawilem sie dzisiaj troche wiecej w podkrecanie... te wyzej wymienione
wyniki to byly wykryte przez stery... a max jaki udalo mi sie bez artow
wycisnac to 590/595 :D Pewnie jakbym mial jakies radiatorki to poszloby
wiecej... no ale chyba nie ma sensu :) I tak to krecenie to jest tak
rekreacyjnie, bo wydajnosc bez krecenia mi wlasciwie odpowiada :)

Pozdrawiam!
FrOG