Re: Winfast GF 6600GT - jakie chlodzenie?

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 23:29:00 MET

> przypuszczam ze silencer nv 6 rev.2 spelni swoje zadanie.. korzystan w
> radeonie ze starego rev 3.0 i jestem bardzo zadowolony..
>
> do przyszego 6600GT napewno kupie silencera...

Kupilem dzisiaj Zalman VF-700AlCu.

Musze powiedziec ze jestem bardzo zadowolony :) Fakt... nie zalozylem
radiatorow na pamieci, ale mimo wszystko lepiej sie kreca niz na
standardowym chlodzeniu :) W tej chwili mam (ze standardowych 500/450)
585/545, czyli nie jest zle :) Na standardowym max co moglem wycisnac to
550/515.

Pozatym podlaczylem go do plyty glownej pod wejscie na NB (mam plyte MSI K8N
Platinum [754]) i regulije sobie elegancko predkosc wiatraka z poziomu
windowsa :) Nie musze przelaczac na tej wtyczce dolaczonej do zestawu (swoja
droga myslalem ze dadza jakis potencjometr).

Gdyby nie ten fakt, ze nie moge zalozyc tych radiatorkow na pamieci, to
byloby juz idealnie :)

Pozdrawiam!
FrOG

P.S. A wlasnie... moze wiecie czy sa jakies do kupienia radiatorki o
wysokosci ok 2-3mm?? Wydaje mi sie ze takie wlasnie zmiescily by sie pod ten
wiatrak.