Re: ukladu klawiatur na swiecie

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 17:09:25 MET

MadMan wrote:

> Japończycy piszą na zwykłej QWERTY, a swoje krzaczki otrzymują przez
> przełączenie czegoś-tam w systemie i/lub kombinację z jakimś klawiszem (tak
> przynajmniej było w notebooku Toshiby który oglądałem u pewnego
> Japończyka).

Moze i tak, ale do konca to przekonany nie jestem. Polska klawiatura to
uklad QWERTZ plus polskie literki rozmieszczone w roznych dziwnych
miejscach, ale w praktyce wszyscy (prawie) i tak uzywaja klawiatury
QWERTY z polskimi literkami uzyskiwanymi poprzez Alt, wiec byc moze z ta
klawiatura u tego Japonczyka bylo podobnie. Ponadto kiedys na zdjeciu
widzialem klawiature z azjatyckimi znaczkami, choc nie jestem pewien czy
to byla akurat japonska.