Gdzie podłączyć wentylator?

Autor: bart2121 <nieznany2121NO_SPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 15:04:46 MET

Witam

Mam zamiar kupić sobie wiatraczek do obudowy. W instrukcji płyty głównej
(Gigabyte GA-K8N Ultra-9) znalazłem następujące typy złącz: PWR_FAN,
NB_FAN, SYS_FAN i CPU_FAN (tam jest podłączony wentyl od procka - to wiem
:)). I teraz pytania:
1. Gdzie podłączyć wentylator?
2. Do czego służą te wszystkie złącza? (w przyszłości mam zamiar założyć
chłodzenie na HDD - gdzie je podłączyć?)
3. W obudowie mam możliwość zamontowania dwóch wiatraków. Jeśli będe miał
już jeden to gdzie podłączyć drugi? (do innego złącza czy może trzeba
zastosować jakiś "rozdzielacz"?)

Z góry dziękuje za odpowiedź.

--
pozdrawiam