Odp: internet w idei(orange)

Autor: kjuzik <kjuzikk_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 09:59:38 MET

Użytkownik Marek <marek121@nospam.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dkd9lh$dn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> mam jedno pytanie
> czy ma ktoś praktyczną wiedzę jak szybko działa bezprzewodowy internet w
> IDEI ( teraz ORANGE)
> chodzi mi o usługę stałego dostępu " Twój Internet GPRS " za 60zł
szybkość
> ma być podobno 40Kb/s
> jednak słyszałem że w praktyce jest to dużo mniej .
>
> pozdrawiam Marek

Więc ja się wypowiem mam już 4miesiące gprs w idei łączy się zawsze 52k co
do transferu zalezy od dnia miejsca przebywania i od anteny. Na standardowej
malutkiej często zrywa połączenie strony trzeba odświeżać non stop bo się
nie zawsze ładują itp.. mam zakupioną zewnętrzną antenę i tu juz jest dużo
lepiej. Wszystko zalezy gdzie się mieszka im bliżej większych miast tym mam
lepszy zasięg i transfer. Ogólnie wkurzam się ale używam bo nie mam nic
innego

w razie pytań jestem do dyspozycji na priv