Re: Epson Stylus CX 3650 - najdroższa drukarka

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 23:42:15 MET

Użytkownik " Grzesiek" <gzebrows.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dkdvk3$2ls$1@inews.gazeta.pl...
> Dzisiaj się wściekłem, że tyle wywaliłem pieniędzy w błoto na tą
> druklarkę,
> więc postanowiłem wszystkich użytkowników przestrzec przed jej zakupem.
> Powszechnie się mówi, że jest to jedna z najtańszych drukarek na rynku pod
> względem utrzymania. Niestety prawda jest inna o całe 180 stopni.
>
> Kupiłem drukarkę, ponieważ miałem potrzebę od czasu do czasu coś
> wydrukować.
> Pewnego razu nie używałem jej przez 2 tyg. Zaschły głowice - trzeba było
> wykonac operację czyszczenia. Wykonałem ją i co się okazało? Że jedna
> [...]
Pociesze cie ze jak napelnisz pojemniki to bardzo mozliwe ze szybko sie
pozegnasz
z ta drukarka - epson jest bardzo wrazliwy na kiepskiej jakosci atrament ,
momentalnie zapychaja sie glowice a serwis w przypadku wykrycia stosowania
nieorginalnych mat. eksploatacyjnych anuluje gwarancje :(
Jak ktos malo drukuje to znacznie lepszym rozwiazaniem sa drukarki
w ktorych zbiornik z atramentem stanowi calosc z glowica (czyli w zasadzie
HP) - lepiej
wytrzymuja kilkumiesieczne przestoje, pojemnik da sie napelnic z dwa , trzy
razy
a kiedy sie zapcha zawsze mozna kupic nowy (np przeterminowany na allegro za
50%
ceny)

pzdr