czy padł mi dysk???

Autor: dr.dee <dr.dee_at_USUNTOwp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 21:45:17 MET

witam
mam taki problem że przestał działać twardy dysk
tj. TOSHIBA MK6026GAX - 60GB dysk z laptopa
kombinowałem coś i chiałem go podłączyć do peceta stacjonarnego przez
przelotkę i teraz wogle żaden komputer nie widzi tego dysku.
próbowalem juz uruchomić go z windows, acronis, easy recovery i nie daje
się, w biosie tez go nie widać
czy jest jakaś szansa na odzyskanie plików, moze są jakieś porgramy które
pobudzą do życia ten dysk
moge go podłaczyć pod windowsem xp na innym kompie- tylko ze go nie widzi,
ale jak jest moze jakis program to jest szansa ze go zobaczy
proszę o pomoc