Re: internet w idei(orange)

Autor: Martti <no_at_spam.com>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 21:14:17 MET

Użytkownik "Marek" <marek121@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:dkdgng$ie$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ok. to jest jasne , jednak powinno to wystarczyć do przeglądania
> stron , a słyszałem że podobno nawet z tym jest problem .
> dlatego pytam czy ktoś posiada takie łącze i jak
> to jest z tym naprawdę
>
> Sorki że pytanko trochę nie na temat grupy ale jest
> tu dużo osób które mogą znać temat

Siema,
uzywam GRPS ale w erze, poprzez telefon i irde.
jak nie bylo blukonekta, bylo znacznie lepiej, nawet z bolem dalo sie
pogadac na skype
obecnie jest znacznie gorzej, ale jako awaryjna opcja, gdzies na dzialce do
sprawdzenia
poczty, czy notowan kaczychglow (oby szybko spadly)
generalne transfer na poziomie modemu analogowego, pamietam jeszcze czasy
Maloki
(pamietacie??) wiec tak bardzo mi nie przeszkadza

pozdro,
Martti