Karta Graficzna PCI-E

Autor: Jo Joro <jojoro_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 20:16:57 MET

Pewnie to pytanie padało już nie raz na grupie, ale strasznie ciężko wybrać
mi odpowiednią do moich potrzeb kartę graficzną.
Ograniczają mnie fundusze - max 500-600PLN
Karta musi mieć TV-OUT, DVI (mam LCD 17'')
W miarę możliwości wolałbym chłodzenie pasywne (CISZA!)
Gram raczej mało i to w starsze gry - preferuję przygodówki, cRPG, RTS.
ale czasem postrzelać też lubię (ale tak amatorsko :))
Na razie mam wszystko w częściach czyli:
DFI LanParty NF4-Ultra-D
A64 3000+ Venice
Ze starego komputera wycągnę
1 GB RAM Kingstone'a (zwykły)
HDD Barracude 80GB
+ peryferia

Na razie nie stać mnie na inne szaleństwa :(
Co doradzicie?