Re: OptiBook mx 600c - glosny wentylator

Autor: ::Joozeph:the:Carpenter:: <stealon_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 19:34:44 MET

"Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> wrote in message
news:dkdhmn$s72$1@opal.icpnet.pl...
| Co radzicie?

| bez przesady, moj kolega ma laptopa "TIME" (produkt MITAC sprzedawany w
| anglii) i taki straszny to on nie jest, nie popadajmy tutaj w paranoje
| pracuj spokojnie, co do glosnego wentylatora no coz.. trzeba przezyc
|
| --
| Pozdrawiam
| Jaceq
| moje aukcje: http://www.swistak.pl/users_aukcje/43466.html
| ZAPRASZAM!

Masz racje nie popadamy w paranoje i tu kropka. Laptopa kupuje nie na jeden
wieczr tylko powiedzmy na 1500 wieczorow i nie zamierzam do zestawu extra
dokupywac stoperow do usznych. Pozatym jaka mam pewnosc ze ta niesolidnosc i
kiepska ergonomicznosc to tylko glosny wentylotor, moze jak machen reka to
za jakis czas wyjdzie cos innego moze zacznie sie z niego dymic :) heheh

Krotko mowiac zachowam sie jak 'kaprysny' konsument ktory wie czego nie chce
i dostanie to czego chce bo to "tylko" 3,5 tysiaka ale co tam jeszcze rok
poryje w robiecie to kupie sobie takiego Laptopa ktory nie warczy co piec
sekund :)