Re: internet w idei(orange)

Autor: Kamtzu <kamtzu_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 18:26:05 MET

Marek wrote:
> Ok. to jest jasne , jednak powinno to wystarczyć do przeglądania
> stron , a słyszałem że podobno nawet z tym jest problem .
> dlatego pytam czy ktoś posiada takie łącze i jak
> to jest z tym naprawdę

Mysle ze chodzi to tak samo jak GPRS normalnie taryfikowany,
probowalem uzywac do GG ale byla tragedia, rozlacza, polowa
wiadomosci nie dochodzi itp., stronki od biedy przejrzysz
ale strasznie niestabilnie ogolnie. Kup jakiegos popa i sam
sprawdz czy Ci to odpowiada

ps. dla tych co nie maja za bardzo mozliwosci na stalke to
ciekawe moze byc http://www.tp.pl/dom/co_nowego/non-stop/