Re: magik od kart matrox poszukiwany

Autor: Ciemny Typ <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 16:11:05 MET

Użytkownik "Grzegorz Tworek" <grzegorz_tworek@security.net.pl> napisał w
wiadomości news:dkcpto$kf7$1@mail.orion.pl...

> Wawa może być. Na początek Matrox Mystique.
> Później z Millenium lub Millenium II chciałbym też spróbować, ale nie mam
> jeszcze karty z wzrocowym BIOSem.

Ja sobie kiedys po 2 dniach uzytkowania uwalilem Mystique :) Chcialem wgrac
nowy bios i przestraszyl mnie czarny ekran co spowodowalo wcisnienie reset.
To byl moj pierwszy raz :D
Karta nie dawala znaku zycia... Wsadzlem jakies s3, sciagnalem bios i
flasher z www matroxa i dotad kombinowalem z parametrami programu
flashujacego az trafilem odpowiedni (nie byl jawny) :) Potem bawilem sie
dalej, dodalem numer seryjny do biosu (matroxy tak mialy) i jeszcze troche
podkrecilem :)
Pamietam, ladnych pare lat temu (pewnie koniec lat 90) podalem na tej
wlasnie grupie recepte co i jak zrobic, wiec moze poszukaj w archiwum...

--
DW