Re: magik od kart matrox poszukiwany

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 17:00:42 MET

Grzegorz Tworek wrote:

> Wawa może być. Na początek Matrox Mystique.
> Później z Millenium lub Millenium II chciałbym też spróbować, ale nie mam
> jeszcze karty z wzrocowym BIOSem.

Nie trzeba wzorcowego. BIOS ściąga się z Matroxa, a potem jest masa
zabawy... Kiedyś dość regularnie ożywiałem padnięte karty Matroxa, więc
mogę to zrobić za skromne wynagrodzenie, albo kombinuj sam. Jeśli BIOS
został całkiem rozsypany, to może być problem - wtedy potrzebna jest
druga karta, najlepiej z tej samej serii (nalepka z trzema cyframi i ew.
literą na karcie).