Re: jaka karta muzyczna do tych glosnikow?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 09:09:07 MET

> Czesc, zdecydowalem sie na zakup Creative T3030
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=22204

Wygladaja nawet przyjemnie. :)
Jak juz je podepniesz daj znac jak brzmia, sam czegos szukam.

> a teraz mam dylemat - jaka karte podlaczyc do tych glosnikow?
> Obecnie mam leciwego SB128.

A ile srodkow chcesz przeznaczyc na zmiane tego stanu? :>

> Chce jej uzywac do ogladania filmow i sluchania mp3, od czasu do
> czasu jakas gra ale baaardzo sporadycznie.
> Czy wystarczy mi jakis Live czy warto pomyslec nad Audigy?

IMHO: LIve! nie jest zlym pomyslem. Zwlaszcza ze wzgledu na cene.
(na Allegro okolo 50,00)

Audigy 1 mozesz spokojnie pominac. Brzmienie w zasadzie to samo
co Live! a stosunek sygnalu do szumu miejscami nawet gorszy.

Moze warto sie zainteresowac czyms na Crystalach CS-4624 albo 4630.
Mam DMX XFire 1024 na tym pierwszym i bardzo sobie chwale.

Poza tym z pewnoscia VIA/Envy Icenseble i moze Avenger Philips'a.
No i Audigy 2 oczywiscie, jesli nie jestes antyglobalista ;)

Wszelkie Realteki czy CMI omijaj szerokim lukiem.
Ze juz o FM-801 nie wspomne. ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.