Co pokaże BIOS?

Autor: contix <contix_at_nospam.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 08:58:24 MET

Witam.

Pytanie jak w temacie.Co pokaże BIOS płyty ASUS A8N SLI Premium,kiedy
obsadzę na niej Athlona 64 X2 4200+.Doczytałem że mam wersję biosu która nie
widzi dwurdzeniowców.Niestety nie posiadam stacji dyskietek i mam problem z
uaktualnieniem biosu do wyższej wersji.Mogę to zrobić tylko z poziomu okien.
Jak to rozwiązać? Czy pozostaje mi pożyczyć starszy proc i na nim
zainstalować system?Bo rozwiązanie z dyskietką - szczerze powiem - ze
względów bezpieczeństwa odpada.A może bios zobaczy mój procek jako jeden
rdzeń??

Z góry dziękuję za pomoc.

Contix