Re: połączenie komputerów

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 00:01:00 MET

On Wed, 2 Nov 2005 22:32:53 +0100, zbikaw wrote:

> Czy możliwe jest teraz takie połączenie i ewentualnie jak to skonfigurować.
> A może jest inny sposób (oprócz przełożenia dysku).

Owszem, jest możliwe.
Niestety, w ramach tej grupy możemy napisać jedynie, że należy wsadzić oba
końce kabla do gniazdek LPT ;)

Znaj jednak me dobre serce - zamiast odsyłać Cię na pl.comp.os.[blablabla]
poradzę abyś pokombinował:
na 98 z bezpośrednim połączeniem kablowym (może być konieczne
doinstalowanie z płyty)
na XP: połączenia sieciowe -> utwórz nowe połączenie -> zawansowane, i tak
dalej.
Pamiętaj że komputer udostępniający musi pracować jako host, a docelowy
jako gość (albo klient, jak tam go zwał).

Więcej informacji na stosownej grupie, bądź (do czego zachęcam) w pomocy
Windows. Ona nie gryzie!

Jednak po pierwszym niepowodzeniu zastanowiłbym się nad przełożeniem dysków
:)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//