Re: Ciąg dalszy problemów z odtwarzaniem filmów

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 22:53:28 MET

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:guc1339gwitq$.dlg@smutas.org...

> LOL! I wszystko jasne. Ile razy powtarza się, że sterowniki windows to
> prowizorka i *trzeba* instalować sterowniki producentów sprzętu. [???]

Nie czytasz od poczatku watku, czlowiek instalowal sterowniki NVidii, nie
wyglada na buraka ktory nie ma pojecia o co biega, po prostu mial radeona,
zmienil na nvidie, przestal mu chodzic direct draw i nakladki, kombinowal,
meczyl sie w koncu sie poddal i wyczyscil i zainstalowal system od nowa na
dysku. Jednak dalej ma klopot - chodzi mu wyswietlanie dopiero gdy wylaczy
akceleracje - czyli wlascwie to co daja gole stery z M$. Problem wiec
dlaczego nie moze wlaczyc akceleracji video skoro i sterownik i karta jak
najbardziej powinny to robic... tak jakby gdzies mimo wszystko system
przejal ustawienia z radeona ktory np ma inny sposob obslugi direct draw...