nowy zasilasz - napiesie -5V

Autor: Kuba <kasprzak_at_mail.icpnet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 22:05:26 MET

Mam pytanie, bo jestem kompletnym laikiem w tej kwestii, a nie chciałbym
sobie nic popsuć.

Zainstalowałem nowy zasilacz:
Chieftec GPS-350EB-101A (350W), pasywne PFC (1x120mm) bulk
do komputera kilkuletniego: płyta ASUS CUSL2 z Celeronem
Komputer w BIOS-ie pokazuje, że wszsytkie napięcia są OK oprócz jednego -5V,
dla którego BIOS pokazuje napięcie -6.14V. Czy to czymś grozi? U siebie w
nowym komputerze mam podbny zasilacz, ale mój BIOS nie wyświetla napięcia
dla -5V, a jedynie dla +5V (i kilka innych) więc może to jakiś nieistotny
drobiazg.

 Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.