modem GSM

Autor: Tomek <domek_at_fr.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 19:49:40 MET

jaka najlepiej kupic karte do notebooka (zlacza CardBus - type I/II,
ExpressCard - 34mm/54mm)w celu laczenia sie przez GSM do internetu? nie
jestem niestety specjalnie na czasie w tych technologiach, wiec bede
bardzo wdzieczny za pomoc

chcialbum zeby to bylo szybkie wiec pewnie jakies EDGE (UMTS?),
dodatkowo chcialbym zeby jak najmniej wystawala ze slotu (boje sie, ze
ja urwe w czasie wkladania do torby); nie musi miec WLAN, bo mam ja juz
w notebooku

to juz bedzie NTG ale moze przy okazji ktos podsunie tez jaki abonament
(era, plus, orange) sie dzisiaj najbardziej oplaca... czy moze powienien
raczej spytac ktory najlepiej dziala?

tomek