Re: Co sądzicie o tym LCD ??

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 17:12:13 MET

"Piter" <temp-spam@o2.pl> wrote in message
news:dkahra$n3i$1@pyro.tvk.wroc.pl...

> czyli nawet jak kontrast będzie 700:1 to i tak kolory na tym CCFL (gdzie
ten
> parametr jest napisany, w tej instrukcji, bo nie moge znaleźć) będą do
D***
> , a i jeszcze pytanie czy jak będzie kontrast 500:1 i matryca MVA to też
> będzei do D ??

Problem jest z jakoscia a wlascwie rozkladem widma - LCD z CCFL sa w gorszej
sytuacji nic te z RGB LED. Po prostu nie mozesz sobie ksztaltowac
temperatury swiatla i wszystko musisz wykonac poprzez korekcje samych danych
ktora odbija sie na jakosci - to wszystko - mam w pracy na bierzaco do
czynienia z LCD i niestety jakosc reprodukcji obrazu TV czyli tez i filmow
pozostawia duzo do zyczenia - jednak niektorym sie podoba wiec moze nei
traktuje mojej opini jako wiazacej - moze sie okazac ze tobie akurat sie
bedzie podobalo i powiesz co ten debil piep****.