Grafa nie daje rady ?

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 17:18:58 MET

Moja karta graficzna to GeForce 2 MX200 32MB.

Gram w Civilization 4 i raz na czas mam zwis (pomijając, że gra ogólnie
najpłynniej nie chodzi) - wyjście do Windowsa z komunikatem "System
Windows wykrył i odzyskał sprawność po awarii urządzenia". Ekran zmienia
rozdzielczość do 640x480 z 4bitowymi kolorami. Pozostaje tylko restart
zrobić. Czy to znak, że grafa nie daje rady ? Dzieje się tak zwykle gdy
w grze ma wyskoczyć jakieś okienko w stylu np. filmik wybudowania cudu
świata itp.

Procesor to Athlon XP 1700+, 768MB DDR.

Teraz dodatkowe pytanie - jaką tanią grafę (może nawet jakaś używana na
allegro) polecilibyście ? Ja generalnie grywam mało, kombajny do max
detali najnowszysch gier nie potrzebuję, a zależy mi głównie na
maksymalnej oszczędności (jak mam wydać 500zł to wolę nie grać w ogóle).
Może jakiś GeForce FX 5200 128MB - używaną na allegro można dostać koło
100zł chyba.

Poradźcie.
Coin