Re: odzyskiwanie danych z PENA

Autor: gardziej <gardziejewski_at_tlen(czyli>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 16:55:15 MET

> Czy ktoś z Szanownych Kolegów zna sposób na odzysknie danych z pena?
> Niestety pen nagle przestał chodzic, tzn być widziany przez komputer.
> Na kompie gdzie jest win200 przy probie otwarcia pena pojawia sie
> komunikat,
> iz wolumin nie jest sformatowany. Pod win xp wogole brak reakcji (wloz
> dysk
> do stacji M)
> Czy jest jakis sposob na rozwiazanie tego problemu i odzyskanie zapisanych
> tam danych?

jesli faktycznie nie chce sie laczyc z komputerem, to albo jest zepsuty
fizycznie, albo zawartosc juz trafilo. popatrz jeszcze na innych
komputerach, moze 98 z dedykowanymi sterownikami, potem specjalne programy
do odzyskiwania danych (mozliwe, ze uda im sie polaczyc, nawet jesli system
nie widzi, mi sie tak udalo z cyfrowka), jesli to nie pomoze pozostaja
specjalistyczne firmy, koszt nie jest taki duzy, jesli ci zalezy
pozdrawiam
pawel