Re: HP 3420 - problem z karetka

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 15:53:42 MET

On Mon, 31 Oct 2005 09:55:59 +0100, Silver Ghost
<silver_ghost@poczta.onet.pl> wrote:

>Niestety nie, pasek jest zalozony dobrze. Nawet probowalem go
>przelozyc, ale okazuje sie ze ma tak wykonane wyciecia ze nie po
>prostu nie da.

Bylem z drukarka w serwisie HP, serwisant stwierdzil ze to typowa
usterka - oberwanie zaczepu paska, a dziwne zachowanie sie karetki -
stwierdzil ze najprawdopodobniej nie ma synchronizacji mechanizmu
service station, a czemu sie tak stalo - byl zaskoczony. W kazdym
razie naprawa to ok 90 zl netto. Ostatecznie postaram sie sam z tym
powalczyc.

Wszelkie sugestie jak sie za to zabrac mile widziane :-)

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie