Re: Ciąg dalszy problemów z odtwarzaniem filmów

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 13:52:09 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2005 13:02:03 +0100, Marcin Narzynski napisał(a):

> W sumie to może i dobry pomysł. Tylko nie wiem, jak się zabrać za tę wymianę
> sterowników.

wchodzisz na stronę producenta sprzętu i instalujesz. To nic trudnego,
chociaż najwłaściwiej powinno się przeprowadzać na czystym systemie -
najpierw sterowniki do płyty, później DX 9.0c, a na samym końcy stery do
grafiki.

> Gdzie mam szukać sterownika do AGP?

Zainstaluj to:
http://www.viaarena.com/Driver/via_hyperionpro_v504a.zip

> W tej chwili wszystko
> zainstalowało się bezpośrednio spod Win XP.

tzn. nie instalowałeś żadnych dodatkowych sterowników od producenta?

> Poza tym należy jednak pamiętać, że jakaś grupa osób ma identyczne problemy

co może również oznaczać, że ci użytkownicy nie potrafią dobrze
skonfigurować sprzętu. Instalując stare sterowniki do płyty lub nie
instalując ich w ogóle sami proszą się o kłopoty.

> więc z pewnością GF6600 Gigabyte z czymś się gryzie.

ja nadal stawiam na sterowniki, bo taki babol y wyszedł podczas testowania
protoypów w gigabyte.

> Pozdrawiam
> MN

pozdr.