Re: Ciąg dalszy problemów z odtwarzaniem filmów

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 13:02:03 MET

> Mam taką kartę od gigabyte (ale wersja 128MB) i nie mam takich problemów.
> Ja bym raczej szukał winy w sterownikach - np. sterownik do płyty głównej
> gryzie się z grafiką. Próbowałeś inne sterowniki do płyty, karty
> dźwiękowej, AGP ...?

W sumie to może i dobry pomysł. Tylko nie wiem, jak się zabrać za tę wymianę
sterowników. Gdzie mam szukać sterownika do AGP? W tej chwili wszystko
zainstalowało się bezpośrednio spod Win XP.

Poza tym należy jednak pamiętać, że jakaś grupa osób ma identyczne problemy
więc z pewnością GF6600 Gigabyte z czymś się gryzie. Moja płyta to ASUS
A7V8X-X, VIA KT400.

Pozdrawiam
MN