Re: Ciąg dalszy problemów z odtwarzaniem filmów

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 11:34:29 MET

> Hm, nie da sie ukryc... kurcze zaczne wierzyc w cuda... Jakis destruktywny
> kod w driverze ATI ktory uszkadza karte NVidii? ;) przepraszam za zart ale
> nei mam pomyslu, jesli instalowales na sformatowanym dysku i dalej jest
> klopot to ja juz nie wiem co. Mozesz odpalic kompa z jakiego livedistro
> linuksa na plycie - najlepiej z driverem NVidii, moze cos sie obudzi,
> odswierzy jakic obszar konfiguracyjny... nie wiem juz sam... pewnie plote
> glupoty ale...

Też zaczynam wierzyć w usterkę konstrukcji karty GF6600 Gigabyte.
Zauważ, że pojawiło się kilka innych głosów w podobnych kwestiach.
Prawda jest taka, że odkąd mam tę kartę, to ani razu nie udało mi się
odtworzyć divixa przy sprzętowym Direct Draw. Napisałem do firmy Gigabyte -
ale wątpię, że doczekam się odpowiedzi.

Najgorsze jest to, że ta karta nie ma konkurencji na rynku - chyba żaden
inny producent w cenie około 500 zł nie sprzedaje GF6600 z pasywnym
chłodzeniem.

Pozdrawiam
MN