Re: Ciąg dalszy problemów z odtwarzaniem filmów

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 10:44:10 MET

"Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> wrote in message
news:b108$43687233$57cf6d8d$17706@news.chello.pl...

> Wersja 9.0c (0904). Wg mnie to jest najnowsza dostępna wersja.

Hm, nie da sie ukryc... kurcze zaczne wierzyc w cuda... Jakis destruktywny
kod w driverze ATI ktory uszkadza karte NVidii? ;) przepraszam za zart ale
nei mam pomyslu, jesli instalowales na sformatowanym dysku i dalej jest
klopot to ja juz nie wiem co. Mozesz odpalic kompa z jakiego livedistro
linuksa na plycie - najlepiej z driverem NVidii, moze cos sie obudzi,
odswierzy jakic obszar konfiguracyjny... nie wiem juz sam... pewnie plote
glupoty ale...