Re: Pentium 4 - jak rozpoznac HT

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 11:07:22 MET

"mirek" <profit_media@poczta.onet.pl> w
news:dk9suq$o3k$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> skad wziales jeszcze symbol "G" ??

Z powietrza ... ;] Stosownego linka akurat nie mam.
A szukać mi się nie chce ...

> A tak w ogole to poczytaj o oznaczeniach CPU ... znawco :)

Z czym do ludzi dziecko kochane ? :D
Bo wiesz, jeżeli Tobie ktoś taki link da ze kilkanaście lat,
to ... przypuszczam że wywoła on TEŻ tylko uśmiech na Twojej twarzy :)

> Pytanie postawilem na grupie tylko dlatego, ze na www Intela nie ma jednej,
> dobrej tabeli z ktorej mozna dowiedziec sie wszystko na temat CPU, jest za
> to duzo odnosnikow do opisow i tabel (czesto niekompletnych), ktore trudno
> pozbierac w jedna calosc ...
>
> To tyle

No i OK, nie widzę problemu, po to jest ta grupa.
Mam tylko nadzieję, że dałem Ci satysfakcjonującą odpowiedź.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000