Problem z MB AsRock K7VT2 (długie)

Autor: LinuxMan <jarsoft_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 11:12:27 MET

Witam.

Mam taki problem.
Znajomy dał mi do zdiagnozowania płytę jak w temacie. Efekt jest taki, że po
włączeniu płyta wydaje 3 długie Bipy (błąd pamięci). Na płytce jest procek
AthlonXP 2000+ i 512MB Ramu PC133/SDRAM. Co ciekawe jak włożyłem inne
pamięci efekt identyczny. Bez pamięci to samo. Nie mam innego procka ani
innej płyty żeby sprawdzić czy nie jest uwalony procek, ponieważ radiator
był odrwotnie założony. Poza tym ten znajomy twierdzi że były już takie
numery, ale po odłączeniu zasilania na kilka minut płyta wstawała.
Powiedział też że resetował bios. Płytę przejrzałem już na wszystkie możliwe
sposoby łącznie z lupą i oglądaniem ścieżek (kiedyś miałem taką samą płytę i
była zerwana ścieżka przy gnieździe procesora, którą zalutowałm i płyta
chodzi do dziś) i nie mam już pomysła co to może być. Może coś jeszcze mi
podpowiecie, bo gość mi truje że nie ma kasy na nową płytkę, a nawiasem
mówiąc to do internetu i offica to ta i tak jest za dobra.

Z góry dzięki za wszelkie sensowne rady.

Jaro.