Re: Czyszczenie monitora LCD część II

Autor: Staff1703 <staff1703.wytnijto_at_op.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 10:29:55 MET

Tomek napisał(a):
> masakra !
> rozumiem ze tak ciezko (ciach)

Ciężko to może jest Ci odpisać, ale to nie znaczy, że musisz to
robić w taki sposób. Po to są grupy dyskusyjne, by móc zapytać
ludzi, którzy się tym zajmują. Sorki, ale nie ufam sprzedawcom ze
sklepów komputerowych, bo już wileokrotnie mnie oszukali
wciskając jakieś gówniane środki.
Jak Ci ciężko napisać normalnie to się wogóle nie wypowiadaj,
chyba, że należysz do typu ludzi, którzy ze względu na swoje
kompleksy muszą mieć coś do powiedzenia na KAŻDY temat.
P.S. Mimo wszystko dziękuję za odpowiedź, która jest mało
przydatna (alkohol izopropylowy mam w dezodorancie
antyperspiracyjnym i nie jest to dobry środek do czyszczenia
matryc LCD)
Pozdrawiam - Monika