Re: partycje

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 08:22:09 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Nie będzie szybszy. Poza tym osobna partycja pod swapa umieszczona na
> tym samym hdd nic nie przyspieszy, raczej spowolni. Co innego gdyby
> był to osobny napęd.

Wystarczy uruchomic np. Nero-->Preferencje-->Pamiec tymczasowa-->Testuj
transfer wszystkich dyskow. Z doswiadczenia wiem ze ta partycja pod
Swap'a nie zawsze bedzie szybsza ale czesto jednak jest i to na Fat16
wlasnie (ale to nie regula dlatego przetestoj transfer wszystkich dyskow
i wybierz najszybszy - po co wnikac jaki system plikow , co i jak) ;)
Nie napisales jeszcze waznej rzeczy: jesli juz ma byc na osobnym dysku
to warunkiem jest aby jako urzadzenie byl conajmniej tak szybki jak dysk
systemowy.

Pzdr OMSON