Re: Promise Ultra100

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 20:36:10 MET

Uzytkownik "Marcin de Lehenstein Werndl"
<marcin[usun]@[to]graficznie.one.pl> napisal w wiadomosci

> Heh... w ferworze walki instalowalem sterowniki rozne - ze strony
> producenta
> plyty glownej, standartowe z windowsa...
> Dzieki Twojemu postowi sciagnalem ostatnie sterowniki do Ultra100 ze
> strony
> promise i ... zadzialalo.
> Dzieki serdeczne,

Radzilbym ci nie uzywac dyskow ktore zostaly sformatowane pod kontrolerem
plyty z promise i odwrotnie (czyli sformatowanych pod promisem z kontrolerem
plyty)
Nie wiem czy promise ma jakis inny sposob organizacji danych czy problem
lezy gdzie indziej
ale u mnie takie kombinacje objawialy sie tym ze co kilka uruchomien
windowsa
wlaczal sie scandisk i znajdowal mnostwo uszkodzonych plikow i probujac je
naprawic
niszczyl dokumentnie dane .

pzdr