Re: Zasilacz 0 dB - z pasywnym ch³odzeniem

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 19:51:28 MET

> Gdzie mo¿na kupiæ tzw zasilacze 0 dB (z pasywnym ch³odzeniem) za jakie¶
> rozs±dne pieni±dze? Mam na my¶li kwoty rzêdu 300-400 pln, czy jest to wogole
> realne?
Jeden z zasilaczy Topower ( Topower 420W NF Titanium) ma pó³pasywne
zasilanie, w praktyce wed³ug jego u¿ytkowników wentylator w nim
pracuj±cy uruchamia siê naprawdê rzadko, dopiero przy sporym obci±¿eniu
generuj±c przy tym niewiele ha³asu. Warto rozwa¿yæ taki zakup zwa¿ywszy,
¿e zasilacz ten kosztuje w okolicach 400z³.

--
Pozdrawiam
Simon