Re: Ciąg dalszy problemów z odtwarzaniem filmów

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 19:38:51 MET

Dodam, że łapiąc się brzytwy odinstalowałem wszystkie 31 krytycznych
dodatków zainstalowanych przez Windows Update. Sytuacja się nie zmieniła -
dalej filmy są poza moim zasięgiem. Jestem załamany.
Czy to możliwe, że GF 6600 gigabyte ma taką usterkę? Choć raczej to wina
sterowników od nvidii - w końcu na sterownikach uniwersalnych filmy
działają. Może jest jakaś opcja w sterowniku nvidii, którą po prostu należy
przełączyć?

RATUNKU!!

MN