Ciąg dalszy problemów z odtwarzaniem filmów

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 19:37:46 MET

Witam.

Pojawił się kilka razy wątek o problemach z odtwarzaniem filmów na kartach
nvidii.
Sam byłem autorem jednego z nich. Przypomnę, że po zmianie karty z radeona
na gforce wszystko pięknie działało, tylko nie dało się odtwarzać filmów
(nie tylko divx, żadnych). Efekt był taki, że odtwarzacz zabierał 100%
procesora, kursor reagował raz na sekundę i ostatecznie trzeba było zabijać
proces.

Jedyna skuteczna rada to przeinstalowanie systemu.
Właśnie to zrobiłem (z formatowaniem dysku włącznie). I co? I dalej to
samo!!
Mam teraz goły system Win XP PRO SP2, do tego 31 aktualizacji krytycznych ze
strony Microsoftu oraz sterowniki nvidii. Nic więcej.

Filmy nie dają się odtwarzać - nawet te, które nie wymagają sterowników
divx, np. z aparatu cyfrowego.

Usunięcie sterowników Nvidii NAPRAWIŁO PROBLEM. Tnz. filmy można oglądać (po
zainstalowaniu FFDSHOW także divx). Oczywiście na dłuższą metę jest
niedopuszczalne używanie uniwersalnego sterownika z WinXP. Sterowniki 78.01
zamieniłem na najnowsze 81.95 - tylko się pogorszyło, bo próba włączenia
filmu resetuje komputer.

Co radzicie teraz?
Mam goły system, żadnych śmieci, nic - i nie działa!! Jak to możliwe, że
sterowniki psują windowsa?
Proszę o porady. Dzisiaj wieczorem muszę mmieć sprawny komputer - służy mi
on do zarabiania i jutro powinien być na chodzie.

Pozdrawiam
MN