Re: cichy i tani zestaw z amd 64

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 15:15:36 MET

LuK napisał(a):
> W zestaw maja wchodzic elementy:
> - plyta glowna (bez wiatrka na chpisecie ,z regulacja napiec innych
> wentylatorow (sa takie?) )

Gigabyte K8N9-Ultra na Socket 939.

> - pamiec 512 mb ( marka chyba jest obojetna)

Twinmos 512 MB, 400 MHz (PC3200), CL 2.5 - kup jeden moduł, z czasem
dokupisz drugi i będziesz miał Dual Channel.

> - zasilacz ( jaki polecacie o mocy powyzej 350 watow? )

Chieftec, Tagan, Top Power, Antec, Enlight - kwestia ile masz pieniędzy.

> - procek amd 64 ( jaki polecacie? czy wiatrak boxowy jest cichy?)

Venice 3000+ lub 3200+ (mała różnica w cenie) wersja OEM + wentyl Artic
Freezer 64.

> Chodzi mi o zlozenie jak najtanszym kosztem cichego zestawu z amd64 na
> pokladzie.Na jaka kwote musze sie przygotowac?

ok. 1000-1300 zł.
I nie zxapomnij o grafice na PCI-E.

--
Proximus