Re: Spadek wydajności dysku - co zrobić?

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 14:13:22 MET

> Te 50MHz to płyta sama sobie ustawia tryb Turbo, ale kiedyś kręciłem go do
> 2.71GHz.
>
> Przemaglowałem go dwoma programami ze strony Hitachi i zadnych problemów nie
> wykrył.
>
> Może coś w systemie jest nie tak?

Aha juz rozumiem - krecviles go ale teraz jest fabrycznie - zle
zrozumialem.
Jedyne co przychofdzi mi do glowy to przejsc sie z dyskiem do kogos i
podlaczyc do innego PC. Jezeli bedzie tak samo to znaczy ze albo cos Ci
truje dysk (cos z jego zawartosci) albo masz po dysku.

pozdrawiam.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |