Re: wywalanie wiatraka

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 14:11:44 MET

Dnia 1.11.2005, UE feat. Polska & GW (+ Białoruś) napisał(a):

> czy komuś udało się z sukcesami wywalić wiatrak z chipsetu
> na płycie głównej? jaki radiatorek zastosować?

Najlepiej taki o jak największej powierzchni wymiany ciepła.

> czy te nowe coolerki pasują też do starych proców typu AMD
> K6 czy Celeron i Pentium II???

To zależy które, ale nie powinno być problemów z dobraniem odpowiedniego.

> co to jest "zielony celeron"?

Taki na rdzeniu Coppermine.

> na jakiej szynie chodzą te "zielone",

To zależy jaki, 66 lub 100.
Możesz sprawdzić na nadruku na samym CPU, jest podana częstotliwość,
rozmiar L2 cache, FSB i napięcie rdzenia.

> a na jakiej "normalne"?

66.

> chodzi o celerona 433 i 667...

> mam jakąś płytę pod celerona która obsługuje i normalnego
> celka i zielonego, ale nie potrafię jej zidentyfikować, nie
> ma żadnych oznaczeń... czy ktoś mi pomoże? płyta na
> chipsecie SIS, ma grafikę i LAN, nie ma AGP... help!

Jeśli tylko płyta potrafi dać odpowiednie napięcie to nowszy CPU ruszy bez
"zgrzytów".

--