Re: [Mysz] Ładowanie baterii w myszy 4tech Office 8k RP-680

Autor: Kuba_A <nie_podam_at_spamerom.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 13:35:20 MET

Szarlih napisał(a):

> wiem. pudełko było zaklejone? może w sklepie poużywali?

Nie przewduje tajiej opcji. Ale wszystko jest możliwe.

> pisze to w instrukcji? instrukcja do ilu modeli na raz jest? ewentualnie
> jaki to model ładowarki (pod spodem powinno pisać)

Na pewno tak jest. Na początku, po włożeniu baterii światełko zapala się
(tak jak powinno - trwa ładowanie) a potem szybko gaśnie. I tak za
każdym razem.

> ależ przewidzieli. na drugim kompie siostra nie potrafi sie obyć bez
> wyłączania i też trzymają tydzień, no 6 dni.

A spytaj ją jeśli będziesz miał okazję czy zawsze tak było. Tzn czy
baterie tak trzymały od samego początku.

> zależy gdzie... mam wielu znajomych z uptimem średnim 2 dni :) BTW
> linuksiarze potrafią dłużej wytrzymać, ale winda wymaga czasem restartu.

Czasem. Rotfl :)

> znowu zależy gdzie... w komputroniku może? ;)
> a w ogóle to nie rozumiem co Ci przeszkadza potrzymać tam te baterie 8
> godzin?

To że jak jedne się rozładowują, to musze wsadzić nowe. Na razie
wkładałem te z ładowarki. Teraz jade na duracellach, a aku się spokojnie
ładują. Zobaczymy.

Wielkie dzięki za odzew.

Pozdrawiam

--