Re: nvidia nforce networking controller

Autor: lego <rlego_at_xxx.op.pl>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 16:10:11 MET

Użytkownik "johny" <johndoe_nospam@chello.pl> napisał w wiadomości
news:9582a$4364ce6c$540a998a$28970@news.chello.pl...
> mam pytanko o tytulowy wynalazek - jesli dobrze
> rozumiem jest to kontroler sieci na plytach z chipsetem
> nforce4 z wbudowanym sprzetowym firewallem ...
>
> czy korzystajac z tego czegos ktos z was napotkal sie na
> problem ze sciaganiem uszkodzonych plikow przez ta wlasnie
> zintegrowana z plyta karte sieciowa nvidia. Sprawdzilem

Hehe, ile sie nadumalem, czemu mam uszkodzone instalki sciagane z sieci
(plyta a8n Bios zaktualizowany do najnowszego);-) Balem sie, ze to dysk, ze
to tasmy hd itp. w koncu wyrzucilem tego firewalla, kabel sieciowy, wrocilem
do outposta i kabla usb. I wszystko gra. Na razie ani mi sie chce probowac
ponownie wracac do wynalazkow nvidii.

lego