nvidia nforce networking controller

Autor: johny <johndoe_nospam_at_chello.pl>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 14:45:05 MET

mam pytanko o tytulowy wynalazek - jesli dobrze
rozumiem jest to kontroler sieci na plytach z chipsetem
nforce4 z wbudowanym sprzetowym firewallem ...

czy korzystajac z tego czegos ktos z was napotkal sie na
problem ze sciaganiem uszkodzonych plikow przez ta wlasnie
zintegrowana z plyta karte sieciowa nvidia. Sprawdzilem
to u siebie i u kumpla na dwoch roznych plytach glownych
- Gigabyte GA-K8N Ultra i Asus A8N-SLI - i wiemy
na pewno, ze po przelaczeniu na port drugiej zintegrowanej
z plyta karty sieciowej (marvell yukon) problem ustepuje ...

mam pytanko czy ktos z was rozgryzl ten problem -
czy jest to problem sprzetowy z sieciowka nvidia
i firewallem sprzetowym czy moze cos jest nie tak
ze sterownikami lub aplikacjami administracyjnymi.
jesli ktos z was sie przez to przedarl to bede wdzieczny
za jakis tip - chetnie korzystalbym z tego sprzetowego
firewalla ale jesli to on niszczy pakiety to wtedy
go wylacze ... pytanie co zrobic jesli sie okaze, ze
to wady samej sieciowki nvidia - wtedy tylko
kwestia aktualizacji na nowszy bios a jesli to calkowicie
sprzetowa sprawa to calkowita kicha ...

joe.