Re: matrox g450 czy warto ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 16:27:33 MET DST

PAndy <pandrw@poczta.onet.pl> wrote:

> Hehe z tego co czytam na tej grupie odniesc mozna wrazenie ze tylko
> matrox potrafi zrobic dobra karte graficzna - mowa o jakosci obrazu...

            Nie tylko Matrox, ale po prostu te karty z drugiej reki maja
najlepszy stosunek jakosc/cena. Nie znam innej karty ktora za 25 zl
oferowalaby tak dobry obraz i dopracowana obsluge trybu dwumonitorowego.
Jak ktos nie gra, to za grosze ma swietna karte majaca przy okazji glosnosc
0 dB. Oczywiscie we wspolczesnych kartach nawet z najnizszej polki
standardem sa podowojne RAMDACi 400 MHz czyli wyzsze niz w G450DH, ale z
jakoscia filtrow juz jest roznie - chinbszczyzna potrafi oszczedzac na tym
0,5 centa, a jak sam zauwazyles - do zabaw z lutownica przy tej skali
integracji malo kto jest sklonny. Ja bynajmniej bym sie nie podjal, choc
nie drza mi rece jak pijakowi l)

> az z ciekawosci wezme i pomierze jak tylko to bedzie mozliwe pasma i
> parametry innych kart...

            IMHO nie ma wiekszej roznicy przy wspolczesnych kartach _DOBRYCH__
producentow. Ale te karty swoje kosztuje i zazwyczaj halasuja niepotrzebnym
do trybu 2D wentylatorem.

> Nie rozumiem czemu ludzie sa sklonni wydac taka mase kasy na stara
> karte graficzna... tylko na podstawie obiegowych opinii...

            Jaka mase? Mowa byla o kwocie rzedu 25 zl - od reki dawalem link do
aukcji ~30 takich G450DH 16MB po 30 zl szt. A ze w jakim sklepie szukaja
jelenia na 250 zl - no coz, widocznie ci pokontni naciagacze maja takich
klientow. W koncu ktos musial Kaczynskiego wybrac :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien         "Ein Volk, Ein Reich, Zwei Kaczoren!"
mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl            http://tinyurl.com/bqmkz