Re: matrox g450 czy warto ?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 12:24:12 MET DST

"Tomasz S." <tomasz_s1@o2.pl> wrote in message
news:djjkhf$f8p$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Składam sobie komputer, główne jego zastosowanie to tworzenie grafiki
> internetowej i programowanie i tu moje pytanie:
>
> Czy warto kupić za 250 zł karte - matrox millenium g450 dualhead 32MB
> AGP 360 MHz ?
>
> W sklepie gdzie skaładam kompa sprzedawca zaproponował mi tą karte, nie
> wiem czy to dobra cena za nią, zastanawiam się głównie nad tym, że ona
> ma dwa wyjścia na monitory, a mi to nie będize potrzebne i nie
> wykorzystam tej możlwości, ale jeśli karta mimo tego jest aż tak dobra...

Hehe z tego co czytam na tej grupie odniesc mozna wrazenie ze tylko matrox
potrafi zrobic dobra karte graficzna - mowa o jakosci obrazu... az z
ciekawosci wezme i pomierze jak tylko to bedzie mozliwe pasma i parametry
innych kart...
Nie rozumiem czemu ludzie sa sklonni wydac taka mase kasy na stara karte
graficzna... tylko na podstawie obiegowych opinii...