Re: kabel usb 2.0 i 1.1, różnice?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 17:50:20 MET DST

Longu wrote:
> To ja się podepnę tutaj. Radku, jak myślisz, czy to właśnie z tego powodu nie
> działa mi poprawnie wyjście z przodu obudowy. Jest podłączone kabelkami do
> płyty z obsługą USB 2.0, a mimo to, gdy podłączam urządzenie w standardzie 2.0
> windows pisze mi, że będzie ono działać szybciej, jak podłącze je do gniazda
> USB 2.0. To samo urządzenie podłączane z tyłu obudowy (do płyty głównej) i już
> Windows nie wywala takiego komunikatu, a samo urządzenie działa szybciej
> (czytnik kart pamięci).
> Pozdrowionka.

Wiele płyt ma dwa sterowniki USB, jeden High Speed (2.0) i jeden Full
Speed (1.1). Być może na Twojej płycie z tyłu są gniazda sterownika 2.0,
a z przodu 1.1.

O ile pamiętam w USB nie ma nic takiego, jak ustalanie szybkości na
podstawie niezawodności połączenia. Dwa urządzenia High Speed będą
zawsze działały na High Speed, nawet jeśli kabel będzie sypał błędami.