Re: kabel usb 2.0 i 1.1, różnice?

Autor: Longu <longuWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 14:59:09 MET DST

> 2) Przeca napisałem, że to to samo (wyjąwszy z tego
>    źle zrobione kable, niezgodne z normą 1.x ale
>    działające w trybie 1.x).

To ja się podepnę tutaj. Radku, jak myślisz, czy to właśnie z tego powodu nie
działa mi poprawnie wyjście z przodu obudowy. Jest podłączone kabelkami do
płyty z obsługą USB 2.0, a mimo to, gdy podłączam urządzenie w standardzie 2.0
windows pisze mi, że będzie ono działać szybciej, jak podłącze je do gniazda
USB 2.0. To samo urządzenie podłączane z tyłu obudowy (do płyty głównej) i już
Windows nie wywala takiego komunikatu, a samo urządzenie działa szybciej
(czytnik kart pamięci).
Pozdrowionka.