Re: wybor laptopa

Autor: umberto <umberto_USUN_TO_at_kki.net.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 13:31:55 MET DST

> Faktycznie jest lepszy niż u innych w tej klasie cenowej.

O, i to już jest porada jak najbardziej praktyczna. A jednocześnie
króciutka;-)

> Każde wykonanie jest podatne na uszkodzenia, zeleży tylko od uzyszkodnika
> jak bardzo będzie narażał swój sprzęt na uszkodzenie.

No własnie i tym się różni wypowiedź praktyka od humanisty;-) Bo powyższa
opinia jest czymś, co na maturze z polskiego nazywało się laniem wody -
powtórzeniem jakiegoś wytartego frazesu;-)
Tymczasem obudowy są wykonywane z różnych materiałów, z różną dokładnością z
zastosowaniem rónych rozwiązań technicznych np. odnoścnie 'zawiasów'
laptopa.
Dotykałem HP-ka i od razu widac, ze konstrukcja jest moze dizajnersko
toporna, ale solidna, plastik twardy, zawiasy solidne.
Z kolei F-S sprawia wrażenie zabawki, nie wiem, moze przez te kolory
plastiku i ogólny dizajn, nie czuć w nim tej solidności.
I w tym momencie właśnie cenna byłaby uwaga praktyka, ze faktycznie, platik
mieki, rysuje sie, wygina łatwo pod naciskiem, klawisze słabo umocowane ip.
albo przeciwnie, ze mimo złego wyglądu wszystko trzyma się kupy i jest ok.

No ale do trzech razy sztuka;-)

Pozdrawiam;