Re: jak zainstalowac system bez cd romu ? prosze o pomoc

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 13:30:17 MET DST

Użytkownik "Miko" <stan2111@wp.pl> napisał w wiadomości
news:434d7619$1@news.home.net.pl...
> tyle kosztuje w serwisie napęd DVD-RW do Hp/Compaq Pavillon serii ZE
>
> chetnie bym kupil cos uzywanego ,ale nie ma nigdzie

Allegro jest tego pełne, gdybyś miał jakiegos starego laptopa to ok, ale
przy takim wypasie zewnętrzny napęd to podstawa już nie spytam nawet w jaki
sposób robisz backup?

DVD Combo chodzą w ranicach 300
Zwykłe CDRW jak poszukasz dostaniesz za 100, strzelam ceny z sufitu być może
są nawet dwa razy tańsze.
Ja do IBM znalazłem nówkę CDRW za 149 jakiś czas temu, więc okazje jak
najbardziej istnieją. HP to nie jedt egzotyczna marka ;)

Za dawnych czasów Win98SE miałem dużo instalacji na komputerach bez CD,
kopiowałem albo przez sieć albo na zywca całą zawartość CD, bootowałem z
dyskietki systemowej uruchamiałem setup.exe i było ok, podejrzewam :> jednak
że w WinXP jest już inaczej?