Re: Zestaw komputerowy

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 22:11:27 MET DST

Piotrek napisał(a):

> Od maja 2003 roku pracuję na dysku Barracuda 40 GB i nie mam mu nic do
> zarzucenia więc dlatego wstawiłem akurat tego twardziela.

poszukaj czegoś na temat Barracud SATA i głośności.

może, albo to: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19223, cena podobna

> Akurat ta obudowa przynajmniej według komputronika posiada Air Dukt. Co do
> zasilacza czy wymiana na inny da jakieś widoczne efekty, że w obudowie siedzi
> np. Chieftec?

cóż taki taki Modecom (a w obudowach najczęściej Feel) ma mniejszą ilość
filtrów lub ich brak, PFC pewnie pasywne, mniejsze obciążenie zniesie i
jest większa szansa, że w razie zejścia pociągnie za sobą coś ze sprzętu.

--
                 _____