Re: Zestaw komputerowy

Autor: Piotrek <piotrk14WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 18:26:47 MET DST

> > 512 MB RAM Dual DDRII 533 MHz
>
> x2, RAMu nigdy za mało

RAM zawsze można dodać więc to na razie odpuszczam.

> może Ci sie trafić głośna, a zresztą lepsze są Samsungi. Dobre dyski
> robi też Hitachi, nie wiem ja się zachowują dyski WD na SATA.

Od maja 2003 roku pracuję na dysku Barracuda 40 GB i nie mam mu nic do
zarzucenia więc dlatego wstawiłem akurat tego twardziela.

> to niska półka... prawie no name, przy tej klasy karcie to weź chociaż
> Gigabyte'a

Może być np. to? - GeForce 6600GT Gigabyte GV-NX66T128D 128MB TV/DVI (PCI-E)
bulk

> buda to nie tak bardzo istotna sprawa, choć może mieć wpływ na
> temperatury. dla Pentium dobrze by było taką z Air Dukt. zasilacz zmień
> na Chiefteca, Tagana, BeQuieta czy inny lepszy

Akurat ta obudowa przynajmniej według komputronika posiada Air Dukt. Co do
zasilacza czy wymiana na inny da jakieś widoczne efekty, że w obudowie siedzi
np. Chieftec?

> dobra, ale może nowsza wersja, chyba GSA-4167B

Faktycznie. W takim razie 4163B odpada.