Re: Acer- czy warto? (dot. procesora)

Autor: Mire|< <komercja_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 21:26:25 MET DST

> Jak miales Dell'a to nie kupuj Acera! Rozczarowanie gwarantowane. Ja od roku
> mam do czynienie z dwoma Acerami i raczej nie polecam. Zastanow sie nad zakupem Dell'a,
> ewentualnie jak chcesz koniecznie cos tanszego to moze Asus ale pamietaj "Tanie kosci psy jedza"

Co Ty człowieku opowiadasz?
Otrząsnij się wreszcie z letargu. Czasy firmowych laptopów odchodzą do lamusa. Pamiętasz czas gdy
jedynie słusznym pecetem był IBM? I co się stało z tym gigantem? Porządny laptop pod znaku Dell,
Toshiba lub IBM to nadal wydatek nie mniejszy niż 7 tyś złotych.
Dobrze się dzieje, że można wreszcie kupić laptopa za niecałe 3 tysiące zł.

Zajrzyj tutaj kto i dla kogo robi płyty główne do notebooków :)
http://store.agearnotebooks.com/asusnotebook.html
Piszą coś o IBM, HP, Acer, Nec, Sony :)

Pzdr!
Mire|<